Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно (у разі обміну з нашої вини).

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
  • товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  • збережені всі ярлики і заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

 

УВАГА! Обов`язково перевіряйте своє замовлення на пошті при отриманні посилки! У разі, якщо вам надійшов виріб з механічним пошкодженням одразу повідомляйте про це працівника пошти і складайте заяву-претензію! Номер такої заяви разом з фото/відео пошкоджень надсилайте нам для оформлення обміну. 

Якщо ви забрали замовлення з пошти неоглянувши його, магазин не несе відповідальності.